Hvordan får jeg signatur på min mail?

Sienna Kunde
2025-08-04 12:17:21
Count answers
: 3
Trin 1 I email-sektionen af Outlook, klik ‘Ny mail’.
Trin 2 Klik derefter på ‘Signatur’, og derefter ‘Signaturer…’
Trin 3 I den nye boks der kommer, klik på ‘Ny’ for at oprette en ny Outlook signatur.
Trin 4 Skriv din mail signatur – og tryk derefter på ‘Gem’.
Hvis du vil skifte mellem flere signaturer, kan du vælge mellem dem når du sender en email.
Har du flere signaturer, så kan du med fordel indstille hvilken standardsignatur Outlook skal bruge.
I fanen “Hjem”, klik på “Ny mail”
I vinduet der åbner, gå til fanen “Indsæt” og klik på “Signatur”
I fanen “Mailsignatur”, vælg den pågældende “Mailkonto” og angiv hvilken standardsignatur du ønsker for “Nye meddelelser” og “Svar/videresendelser”.
Du har nu lært at indsætte en signatur i dine Outlook emails – og skifte mellem forskellige signaturer.
Derudover kan du nu indsætte et logo (eller et andet billede) i din signatur.
Dine emails fremstår nu professionelle, og du er sikker på at dine modtagere altid har dine kontaktoplysninger.

Ceasar Stark
2025-08-04 10:13:15
Count answers
: 4
Du kan klargøre tekst kaldet en signatur, som du kan inkludere i dine e-mailbeskeder.
Gå til appen Mail på din Mac.
Vælg Mail > Indstillinger, og klik derefter på Signaturer.
Vælg den e-mailkonto, hvor signaturen skal bruges, i venstre kolonne (kontoliste).
Klik på under den midterste kolonne (signaturliste), og skriv derefter et navn til signaturen.
I den højre kolonne (eksemplet) skal du gøre et af følgende for at oprette din signatur: Rediger din tekst: Klik på Rediger på menulinjen for at indsætte tekst, konvertere tekst til links eller udføre stavekontrol og kontrollere grammatik.
Formater din tekst: Klik på Formater på menulinjen for at ændre skrift og farve, redigere tekstjustering og tilføje lister.
Tilføj et billede: Træk et billede til eksempelområdet.
Du kan også vælge en signatur, der automatisk føjes til de beskeder, du sender.
Vælg Mail > Indstillinger, og klik derefter på Signaturer.
Vælg en konto i den venstre kolonne.
Klik på lokalmenuen Vælg signatur og vælg derefter en signatur.
Hvis du har mere end en signatur til en konto, kan Mail automatisk skifte mellem dem.
Vælg Tilfældigt eller I rækkefølge på lokalmenuen.
Hvis du ikke længere vil have, at der automatisk føjes en signatur til dine beskeder, skal du klikke på lokalmenuen Vælg signatur og derefter klikke på Ingen.
Du kan også klikke på lokalmenuen Vælg signatur i den besked, du skriver, og vælge derefter en signatur.
Hvis den forventede signatur ikke findes på lokalmenuen Signatur, eller menuen ikke vises, skal du vælge Mail > Indstillinger, klikke på Signaturer, og derefter kontrollere, om signaturen er blevet føjet til den korrekte e-mailkonto.
Afhængigt af hvordan modtagerens postserver behandler signaturer, kan din signatur blive vist som et bilag eller et billede for modtageren.
Hvis du bruger iCloud Drive på din Mac og andre enheder og har valgt Mail i indstillingerne til iCloud Drive, opdateres dine signaturer automatisk og er tilgængelige på disse enheder.

Rodolfo Howell
2025-08-04 09:02:20
Count answers
: 3
Du kan oprette en eller flere tilpassede signaturer til dine mails.
Din signatur kan omfatte tekst, links, billeder og billeder.
Vælg Indstillinger .
Vælg Konti > Signaturer.
Hvis du har mere end én konto føjet til det nye Outlook, skal du vælge den konto, du vil anvende din mailsignatur på.
Vælg Ny signatur, og giv den et entydigt navn.
Skriv din signatur i redigeringsfeltet under det nye navn, og formatér den derefter med skrifttype, farve og typografier for at få det udseende, du ønsker.
Vælg Gem, når du er færdig.
Når din nye signatur er valgt på listen over redigeringsfeltet, skal du gå til Vælg standardsignaturer og vælge, om du vil anvende signaturen på nye meddelelser og på svar og videresendelser.
Eller lad den være tom, og tilføj den ønskede signatur, når du skriver en meddelelse.
Vælg Gem igen.
Tilføj en signatur, når du skriver en meddelelse i det nye Outlook
Fra Mail skal du vælge Ny mail.
Vælg Signatur i gruppen Indsæt under fanen Meddelelse.
Vælg en af dine gemte signaturer, der skal føjes til meddelelsen.
Hvis du vil oprette en ny signatur, skal du vælge Signaturer... på rullelisten.
Følg trinnene i afsnittet Opret og tilføj en mailsignatur for at oprette og gemme en ny signatur.
Read also
- Hvad betyder ordet signatur?
- Hvordan ser en god signatur ud?
- Hvor finder jeg min digitale signatur?
- Hvordan laver jeg en signatur?
- Hvad skal en signatur indeholde?
- Hvad betyder digital signatur?
- Hvordan ser en underskrift ud?
- Hvor finder jeg underskrevne dokumenter?
- Hvordan underskriver jeg med digital signatur?
- Kan man lave en signatur i Word?
- Hvordan får man digital signatur MitID?
- Hvordan laver jeg min egen underskrift?
- Er der regler for ens signatur?